Beeline бот және онлайн-чат сервистерін бір интерфейске біріктірді!

Beeline Қазақстан виртуалды робот-кеңесші Дананың Telegram, Facebook Messenger, Skype желілерінде, «Менің Beeline-ым» қосымшасында іске қосылғанын хабарлайды және ол Қазақстанда бірінші болып бот қызметі мен онлайн-чатты бір интерфейсте біріктірді!

Төрт жыл бойы ол сайтта, жеке кабинетте және әлеуметтік желілерде Beeline өнімдеріне қатысты мәселелерді шешуге талмай көмектесті, бірақ  Beeline клиенттері арасында мобильді мессенджер қолданушыларының саны өсуіне байланысты, кеңесші-роботты ол жаққа да енгізу туралы шешім қабылданды.

Клиенттің мәселесін шешу үшін дербес ақпаратқа қол жеткізу қажет болған жағдайда немесе клиенттің өтінішінде бірнеше жекелеген сұрақтар болса, Дана дұрыс жауап беруге қиналады, мұндай жағдайда ол диалогқа Call Center қызметкерін қосады,  соған қарамастан кеңес сол диалог терезесінде жалғаса береді. Егер бұрын Дана қиын сұрақтар туындағанда қолдау қызметіне дербес хабарласуды ұсынса, енді бұл клиенттің тарапынан қандай да бір қосымша әрекеттерсіз жүзеге асады. Оны BeelineKzBot есімімен табуға болады.

Мессенджерлерде Дана әрдайым көрініп тұруы үшін, оны байланысушылар тізіміне қосу керек:

 Telegram – telegram.me/beelinekzbot

 Facebook – fb.com/beelinekzbot, m.me/beelinekzbot

Skype-те қосу

… және «Менің Beeline-ым» қосымшасын жүктеу керек