Егер біздің клиент болмасаңыз

Қызметті қосу үшін, үйіңіздің техникалық мүмкіндігін тексеру керек. Біздің сайтта өтініш қалдырыңыз немесе 3131 нөміріне қоңырау шалыңыз (қоңырау шалу тегін). Техникалық мүмкіндікті тексеріп, тариф жоспарын таңдауға көмектесеміз және маманның келетін уақытын келісеміз.

Үйдегі интернетімізге қосқанымыз үшін қосымша ақы алмаймыз. Таңдаған тарифіңіздің абоненттік төлемін төлеп, қолдануды бастаңыз. Абоненттік төлем айдың соңына дейін қалған күндерге сай ұсталады – қалдық келесі айға өтеді. 

Логин, теңгерім және төлем

Екі жолы бар: 

1. *799# пәрменін пайдаланыңыз
Маңызды: телефон нөмірі "Үйдегі Интернет" қызметін қосқан кезде байланыс нөмірі ретінде көрсетілген болуы керек немесе тариф жоспар топтамасына кіруі керек.

2. Кез келген Beeline нөмірінен 6784 нөміріне SMS жіберіңіз (мәтінсіз де бола береді). Жауап ретінде, лоин иесінің туған күні мен тегі туралы тексеру сұрақтары келеді.
 

Жеке кабинетке кіретін кілт сөзіңіз бірегей. Бірақ, оны ұмытып қалсаңыз немесе жоғалтып алсаңыз, мәселе емес. Біздің мамандар қазіргі кілт сөзді жойып, жаңасын қоюға мүмкіндік береді. 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болды. 

Теңгерімді тексерудің және қызметтің абоненттік төлем сомасын білудің 3 жолы бар - өзіңізге ыңғайлысын таңдаңыз:

1. Жеке кабинетте немесе «Менің Beeline-ым» қосымшасында.
2. Байланыс нөмірінен немесе тариф жоспарының топтамасына кіретін нөмірден *799# пәрменін теру арқылы. Жауап ретінде, теңгерім туралы ақпараты бар хабарлама келеді.
3. Call Centre-ге қоңырау шалу арқылы, нөмірі 3131, Жеке кабинетте байланыс нөмірі ретінде көрсетілген нөмірден қоңырау шалу керек. Операторға қосылу қажет емес. Компания қызметтері туралы ақпаратты алып, басты жаңалықтарды тыңдаған соң, қазіргі теңгеріміңіз өздігінен айтылады. Қажет ақпаратты күтетін болжалды уақыт - 1 минут. 
 

"Үйдегі интернет" қызметі таңдаған тариф жоспарыңыз үшін 1 күнтізбелік айға алдын ала төлеу шартымен ұсынылады. Абоненттік төлем әр айдың 1-ші жұлдызында сағат 00:00 - 03:00 аралығында ұсталады. Қызмет айдың ішінде қосылса, абоненттік төлем айдың соңына дейін қалған күнге сай ұсталады. 
 

Теңгерімді келесі жолдармен толтыруға болады:

Бұл сервис Сізге, "Үйдегі интернет" қызметінің ақысын Beeline нөмірінің теңгерімінен төлеуге мүмкіндік береді.
 

Ақшаны Beeline мобильді нөмірінің шотынан *145*логин нөмірі*аударым сомасы# пәрменімен немесе 2020 қысқа нөміріне келесі мәтін жазылған тегін SMS жіберу арқылы аударуға болады: $$$ beenet XXXXXXXXX, мұндағы $$$ — толтырым сомасы, теңге, XXXXXXXXX — логиніңіз/ жеке шотыңыз.
 

-  Жеке кабинетте немесе «Менің Beeline-ым» қосымшасында.
- QIWI-әмиян, kaspi.kz, ҚР-дағы басқа банктердің интернет-банкингі арқылы және т.с.с.
 

Beeline төлем картасын белсендіру
Өз логиніңізді немесе басқа клиенттік логинін толтыру үшін, келесі пәрменді теріңіз: *105*картаның құпия коды*«Үйдегі Интернет» клиентінің логині (001-ден бастап)#​ 

Тарифтік жоспарлар

Өзекті тариф жоспарларды сайтымыздан таба аласыз. 
Тариф жоспарын, "Үйдегі интернет" қызметін қосқан сәттен бастап 30 күнде 1 рет, Жеке кабинетте немесе «Менің Beeline-ым» қосымшасында ауыстыруға болады. 

Басқа тариф жоспарына ауысқанда, логиніңізде, таңдаған тариф жоспарыңыздың абоненттік төлемін 100% ұстауға жететін сома бар екеніне көз жеткізіңіз. Сома күнтізбелік айдың соңына дейін резервтеледі, ай біткенде абоненттік төлем қазіргі және жаңа тарифтерде болған күндерге сай қайта есептеледі. Ай қорытындысы бойынша қолданылмаған ақша қаражаты келесі есепті кезеңге өтеді.

Біздің контактілер

  • 3131«Үйдегі Интернет» қызметіне қатысты сұрақтармен
  • 116мобильді байланысқа қатысты сұрақтармен (Beeline нөмірінен)
     

Сіз сондай-ақ infodesk@beeline.kz поштасына жазсаңыз болады  немесе FacebookTwitterВКонтакте және Instagram әлеуметтік желілерде  біздің топтарға сұрақ қоя аласыз.

Кеңселеріміз бен байланыс салондарымызда Сізді қуана күтеміз! Сол жерде қосуға өтініш беріп, тариф жоспарын ауыстыра аласыз, шотыңызды толтырасыз және мобильді байланыс пен интернеттің  басқа да қызметтерін пайдалана аласыз. Өзіңізге ыңғайлы мекенжайды таңдап, келіңіз! 

Сондай-ақ хаттар мен сауалдарға да ашықпыз. Оларды infodesk@beeline.kz мекенжайына жіберіңіз немесе әлеуметтік желілердегі парақшаларымызда пікіріңізді жазыңыз: Facebook, Twitter, ВКонтакте және Instagram.
 

 

Қосу және баптау

Бұл бағдарлама роутер немесе шоғырсым байланысын қолданатыныңызға қарамастан, Beeline-ның "Үйдегі интернет" қызметін қосу үшін компьютеріңізді жылдам баптауға көмектеседі. 

Beeline Helper не істей алады?
- шоғырсым немесе Wi-Fi арна арқылы  роутерді баптайды;
- VPN-байланыс арқылы интернетті баптайды;
- VPN қолданған кезде интернетке өздігінен қосылады;
- "Үйдегі интернет" қызметін ақысын төлеу керек екені туралы есе салады.

Beeline Helper-ді жүктеу

Beeline Helper-ді пайдалану туралы нұсқаулық

Егер Сізде бірнеше компьютер болса, оларды интернет желісіне роутер (бағыттауыш) арқылы қоса аласыз. 
Төмендегі нұсқау нақты құрылғының немесе оған байланысты бағдарламалық жасақтаманың бірізді нұсқауы емес. Интерфейстің техникалық ерекшеліктеріне қарай, іс жүзінде пункттерде айырмашылық болуы мүмкін. Дәл баптау үшін, бапталатын әр құрылғының пайдалану нұсқауын қолдануыңызды сұраймыз. 

Level One

Level One WBR-6006жаңа нұсқасы 21.12.2011 жылдан бастап

D-Link

ZyXEL

Tenda

TP-Link

Asus

Жылдамдықты өлшеудің нақты нәтижесін алу үшін, қарапйым үш әрекетті жасаңыз: 
1. Пәтерде нақты нәтижені алу үшін, ДК немесе ноутбукке LAN-шоғырсымы арқылы қосылыңыз. Сымсыз байланысты қолданғанда, өлшеу нәтижесі қате болуы мүмкін. 
2. Сынақтама кезінде firewall-ды (файрвол), антивирусты өшіріп қойыңыз, сондай-ақ кез келген көзден файл жүктеуді тоқтатыңыз. Нақты нәтиже мәліметтерді жолдау желісіне ғана емес, сонымен қатар, сынақтама жүріп жатқан компьютердің қуатына да байланысты болатынын ескеру керек. 
3. Сілтеме арқылы Speedtest-ті қосыңыз https://www.speedtest.net да, "Баста" пернесін басыңыз. Нәтиже нақты болуы үшін, «Beeline серверін» қоюға кеңес береміз.
Сынақтама нәтижесі ақпарттық мазмұнда жүреді және интернетке қосылу жылдамдығының соңғы дерегі емес.

Пәтердегі Wi-Fi сигнал сапасына не әсер етеді?
1. Физикалық кедергілер (қабырғалар мен бөлме аралық есіктер, жиһаз) Wi-Fi сигналын айтарлықтай төмендетуі мүмкін.
2. Роутердің пәтердегі орналасқан жері. 
3. Сыртқы орта. Көршілес Wi-Fi желілер неғұрлым көп болса, роутердің орнықты әрі шапшаң сигналын ұстау қиын болады. 

Wi-Fi жақсы жұмыс істеуі үшін не істеу керек?
1. Роутерді, интернетті жиі пайдаланатын жеріңізге орнатыңыз. 
2. Роутерді жабық шкафтарға, металл қалқандарға және пәтердің басқа да оқшау бұрышына қоймаңыз. 
3. Смартфондар мен планшеттерді қосу үшін 2.4GHz диапазонын, интернет өте жылдам қосылуды қажет ететін құрылғылар үшін 5GHz диапазонын пайдаланыңыз.
Назар аударыңыз! Компания қалаңыздағы ең жақын торапқа дейінгі жылдамдыққа ғана кепіл береді.
 

Жалға берілген роутерді қайтару үшін, Сіз алған құрылғының толық жиынтығымен (тоқ блогы, роутер, орнатудың қысқа нұсқаулығы) біздің сату және қызмет көрсету кеңсеге келсеңіз болады. 
МАҢЫЗДЫ! Жеке куәлігіңізді ала келуіңіз керек, сондай-ақ логиніңізді және "Үйдегі интернет" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.

Егер Сіздің қалада Beeline-ның Сату және қызмет көрсету кеңсесі жоқ болса, 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болады. 
Сізге қатысы жоқ, еңсерілмес күштердің немесе жабдықтың қасиеттері салдарынан жабдықты ауыстырғанда, егер құрамдас құрылғылардың бірі бұзылса, жабдық тегін ауыстырылады.

Жиынтық толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бірі бұзылса, Құрылғыны ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша оның құнын толық өтеу керек болады (4.4-бап). 

Қосу ортасына қойылатын талаптар:
Құрылғы құрғақ, таза, шаңы жоқ және жақсы желдетілетін, ылғалдылығы қалыпты орынжайда, қатты қызатын көздерден алыс қолдануға арналған. Оны далада және аса ылғал жерде пайдаланбаңыз. Құрылғыға басқа заттарды қоймаңыз. Желдеткіш тесіктері ашық болуы керек. Құрылғының маңындағы және оның корпусының ішіндегі температура 0 °С - +40 °С шамасында болуы керек. 
 

Қызметті өшіру

Егер абоненттік төлемді соңғы 12 айда төлемесеңіз және "Үйдегі интернет" қызметтерін пайдаланбасаңыз: 
- үйдегі интернет бұғатталады;
- телевизия (егер топтамада болса) өшеді;
- мобильді нөмірлер (егер топтамада болса) "Қарапайым" тариф жоспарына ауыстырылады. 

Қызметтен бас тартқанда, қосу кезінде жалға алынған жабдықтардың жиынтығын (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтару қажет. 3131 нөмірі арқылы өтініш қалдырыңыз, жабдықтарды өзіміз алып кетеміз. Жинақ толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың бірі бұзылған болса, Жабдықты ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша, оның құнын өтеу қажет болады (4.4-бап).

Логиніңіздің теңгерімінде ақша қаражаты қалса, оның біздің кеңселерде біздің кеңселерде қайтаруға болады.

Сізге осы бөлімнің қажет болғаны өкігішті :( 
Мүмкін көшкен шығарсыз. Сайтта немесе 3131 нөміріне қоңырау шалып өтініш беру арқылы бізге ақпарат беріңізші, техникалық мүмкіндік болса, "Үйдегі интернет" логиніңізді жаңа жерге көшіріп береміз. 

Егер қызметті өшіргіңіз немесе топтаманы өзгерткіңіз келсе, 3131 нөмірі арқылы Клиенттерді қолдау орталығына қоңырау шалып немесе жақын жердегі Beeline кеңсесіне барып, өтініш беріңіз. 

Назар аударыңыз: қызметті өшіргенде, жалға алынған жабдықты (приставканы/роутерді) қайтару керек. 

Жалға алынған жабдықты (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтарғанда, Beeline-ның сату және қызмет көрсету кеңсесіне бару керек. 
Ала келіңіз қажет: 
1) қосу кезінде жалға берілген құрылғылардың толық жинағын (жинақ толық болмаса немесе жиынтықтағы құрылғылардың бірі бұзылса, оның құны Құрылғыларды жалға беру шартындағы прайс-параққа сай бағаланады, 4.4-бап). 
2) жеке куәлігіңіздің түпнұсқасын.
Сонымен қатар, логин мен ""Үйдегі интернет"" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.
Егер Сіздің қалада Сату және қызмет көрсету кеңселері жоқ болса, Клиенттерді қолдау орталығына қоңырау шалуыңызды өтінеміз.

Жиынтық толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бірі бұзылса, Құрылғыны ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша оның құнын толық өтеу керек болады (4.4-бап). 
 

Егер біздің клиент болмасаңыз

Қызметті қосу үшін, үйіңіздің техникалық мүмкіндігін тексеру керек. Біздің сайтта өтініш қалдырыңыз немесе 3131 нөміріне қоңырау шалыңыз (қоңырау шалу тегін). Техникалық мүмкіндікті тексеріп, тариф жоспарын таңдауға көмектесеміз және маманның келетін уақытын келісеміз.

Үйдегі интернетімізге қосқанымыз үшін қосымша ақы алмаймыз. Таңдаған тарифіңіздің абоненттік төлемін төлеп, қолдануды бастаңыз. Абоненттік төлем айдың соңына дейін қалған күндерге сай ұсталады – қалдық келесі айға өтеді. 

Логин, теңгерім және төлем

Екі жолы бар: 

1. *799# пәрменін пайдаланыңыз
Маңызды: телефон нөмірі "Үйдегі Интернет" қызметін қосқан кезде байланыс нөмірі ретінде көрсетілген болуы керек немесе тариф жоспар топтамасына кіруі керек.

2. Кез келген Beeline нөмірінен 6784 нөміріне SMS жіберіңіз (мәтінсіз де бола береді). Жауап ретінде, лоин иесінің туған күні мен тегі туралы тексеру сұрақтары келеді.
 

Жеке кабинетке кіретін кілт сөзіңіз бірегей. Бірақ, оны ұмытып қалсаңыз немесе жоғалтып алсаңыз, мәселе емес. Біздің мамандар қазіргі кілт сөзді жойып, жаңасын қоюға мүмкіндік береді. 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болды. 

Теңгерімді тексерудің және қызметтің абоненттік төлем сомасын білудің 3 жолы бар - өзіңізге ыңғайлысын таңдаңыз:

1. Жеке кабинетте немесе «Менің Beeline-ым» қосымшасында.
2. Байланыс нөмірінен немесе тариф жоспарының топтамасына кіретін нөмірден *799# пәрменін теру арқылы. Жауап ретінде, теңгерім туралы ақпараты бар хабарлама келеді.
3. Call Centre-ге қоңырау шалу арқылы, нөмірі 3131, Жеке кабинетте байланыс нөмірі ретінде көрсетілген нөмірден қоңырау шалу керек. Операторға қосылу қажет емес. Компания қызметтері туралы ақпаратты алып, басты жаңалықтарды тыңдаған соң, қазіргі теңгеріміңіз өздігінен айтылады. Қажет ақпаратты күтетін болжалды уақыт - 1 минут. 
 

"Үйдегі интернет" қызметі таңдаған тариф жоспарыңыз үшін 1 күнтізбелік айға алдын ала төлеу шартымен ұсынылады. Абоненттік төлем әр айдың 1-ші жұлдызында сағат 00:00 - 03:00 аралығында ұсталады. Қызмет айдың ішінде қосылса, абоненттік төлем айдың соңына дейін қалған күнге сай ұсталады. 
 

Теңгерімді келесі жолдармен толтыруға болады:

Бұл сервис Сізге, "Үйдегі интернет" қызметінің ақысын Beeline нөмірінің теңгерімінен төлеуге мүмкіндік береді.
 

Ақшаны Beeline мобильді нөмірінің шотынан *145*логин нөмірі*аударым сомасы# пәрменімен немесе 2020 қысқа нөміріне келесі мәтін жазылған тегін SMS жіберу арқылы аударуға болады: $$$ beenet XXXXXXXXX, мұндағы $$$ — толтырым сомасы, теңге, XXXXXXXXX — логиніңіз/ жеке шотыңыз.
 

-  Жеке кабинетте немесе «Менің Beeline-ым» қосымшасында.
- QIWI-әмиян, kaspi.kz, ҚР-дағы басқа банктердің интернет-банкингі арқылы және т.с.с.
 

Beeline төлем картасын белсендіру
Өз логиніңізді немесе басқа клиенттік логинін толтыру үшін, келесі пәрменді теріңіз: *105*картаның құпия коды*«Үйдегі Интернет» клиентінің логині (001-ден бастап)#​ 

Тарифтік жоспарлар

Өзекті тариф жоспарларды сайтымыздан таба аласыз. 
Тариф жоспарын, "Үйдегі интернет" қызметін қосқан сәттен бастап 30 күнде 1 рет, Жеке кабинетте немесе «Менің Beeline-ым» қосымшасында ауыстыруға болады. 

Басқа тариф жоспарына ауысқанда, логиніңізде, таңдаған тариф жоспарыңыздың абоненттік төлемін 100% ұстауға жететін сома бар екеніне көз жеткізіңіз. Сома күнтізбелік айдың соңына дейін резервтеледі, ай біткенде абоненттік төлем қазіргі және жаңа тарифтерде болған күндерге сай қайта есептеледі. Ай қорытындысы бойынша қолданылмаған ақша қаражаты келесі есепті кезеңге өтеді.

Біздің контактілер
  • 3131«Үйдегі Интернет» қызметіне қатысты сұрақтармен
  • 116мобильді байланысқа қатысты сұрақтармен (Beeline нөмірінен)
     

Сіз сондай-ақ infodesk@beeline.kz поштасына жазсаңыз болады  немесе FacebookTwitterВКонтакте және Instagram әлеуметтік желілерде  біздің топтарға сұрақ қоя аласыз.

Кеңселеріміз бен байланыс салондарымызда Сізді қуана күтеміз! Сол жерде қосуға өтініш беріп, тариф жоспарын ауыстыра аласыз, шотыңызды толтырасыз және мобильді байланыс пен интернеттің  басқа да қызметтерін пайдалана аласыз. Өзіңізге ыңғайлы мекенжайды таңдап, келіңіз! 

Сондай-ақ хаттар мен сауалдарға да ашықпыз. Оларды infodesk@beeline.kz мекенжайына жіберіңіз немесе әлеуметтік желілердегі парақшаларымызда пікіріңізді жазыңыз: Facebook, Twitter, ВКонтакте және Instagram.
 

 

Қосу және баптау

Бұл бағдарлама роутер немесе шоғырсым байланысын қолданатыныңызға қарамастан, Beeline-ның "Үйдегі интернет" қызметін қосу үшін компьютеріңізді жылдам баптауға көмектеседі. 

Beeline Helper не істей алады?
- шоғырсым немесе Wi-Fi арна арқылы  роутерді баптайды;
- VPN-байланыс арқылы интернетті баптайды;
- VPN қолданған кезде интернетке өздігінен қосылады;
- "Үйдегі интернет" қызметін ақысын төлеу керек екені туралы есе салады.

Beeline Helper-ді жүктеу

Beeline Helper-ді пайдалану туралы нұсқаулық

Егер Сізде бірнеше компьютер болса, оларды интернет желісіне роутер (бағыттауыш) арқылы қоса аласыз. 
Төмендегі нұсқау нақты құрылғының немесе оған байланысты бағдарламалық жасақтаманың бірізді нұсқауы емес. Интерфейстің техникалық ерекшеліктеріне қарай, іс жүзінде пункттерде айырмашылық болуы мүмкін. Дәл баптау үшін, бапталатын әр құрылғының пайдалану нұсқауын қолдануыңызды сұраймыз. 

Level One

Level One WBR-6006жаңа нұсқасы 21.12.2011 жылдан бастап

D-Link

ZyXEL

Tenda

TP-Link

Asus

Жылдамдықты өлшеудің нақты нәтижесін алу үшін, қарапйым үш әрекетті жасаңыз: 
1. Пәтерде нақты нәтижені алу үшін, ДК немесе ноутбукке LAN-шоғырсымы арқылы қосылыңыз. Сымсыз байланысты қолданғанда, өлшеу нәтижесі қате болуы мүмкін. 
2. Сынақтама кезінде firewall-ды (файрвол), антивирусты өшіріп қойыңыз, сондай-ақ кез келген көзден файл жүктеуді тоқтатыңыз. Нақты нәтиже мәліметтерді жолдау желісіне ғана емес, сонымен қатар, сынақтама жүріп жатқан компьютердің қуатына да байланысты болатынын ескеру керек. 
3. Сілтеме арқылы Speedtest-ті қосыңыз https://www.speedtest.net да, "Баста" пернесін басыңыз. Нәтиже нақты болуы үшін, «Beeline серверін» қоюға кеңес береміз.
Сынақтама нәтижесі ақпарттық мазмұнда жүреді және интернетке қосылу жылдамдығының соңғы дерегі емес.

Пәтердегі Wi-Fi сигнал сапасына не әсер етеді?
1. Физикалық кедергілер (қабырғалар мен бөлме аралық есіктер, жиһаз) Wi-Fi сигналын айтарлықтай төмендетуі мүмкін.
2. Роутердің пәтердегі орналасқан жері. 
3. Сыртқы орта. Көршілес Wi-Fi желілер неғұрлым көп болса, роутердің орнықты әрі шапшаң сигналын ұстау қиын болады. 

Wi-Fi жақсы жұмыс істеуі үшін не істеу керек?
1. Роутерді, интернетті жиі пайдаланатын жеріңізге орнатыңыз. 
2. Роутерді жабық шкафтарға, металл қалқандарға және пәтердің басқа да оқшау бұрышына қоймаңыз. 
3. Смартфондар мен планшеттерді қосу үшін 2.4GHz диапазонын, интернет өте жылдам қосылуды қажет ететін құрылғылар үшін 5GHz диапазонын пайдаланыңыз.
Назар аударыңыз! Компания қалаңыздағы ең жақын торапқа дейінгі жылдамдыққа ғана кепіл береді.
 

Жалға берілген роутерді қайтару үшін, Сіз алған құрылғының толық жиынтығымен (тоқ блогы, роутер, орнатудың қысқа нұсқаулығы) біздің сату және қызмет көрсету кеңсеге келсеңіз болады. 
МАҢЫЗДЫ! Жеке куәлігіңізді ала келуіңіз керек, сондай-ақ логиніңізді және "Үйдегі интернет" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.

Егер Сіздің қалада Beeline-ның Сату және қызмет көрсету кеңсесі жоқ болса, 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болады. 
Сізге қатысы жоқ, еңсерілмес күштердің немесе жабдықтың қасиеттері салдарынан жабдықты ауыстырғанда, егер құрамдас құрылғылардың бірі бұзылса, жабдық тегін ауыстырылады.

Жиынтық толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бірі бұзылса, Құрылғыны ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша оның құнын толық өтеу керек болады (4.4-бап). 

Қосу ортасына қойылатын талаптар:
Құрылғы құрғақ, таза, шаңы жоқ және жақсы желдетілетін, ылғалдылығы қалыпты орынжайда, қатты қызатын көздерден алыс қолдануға арналған. Оны далада және аса ылғал жерде пайдаланбаңыз. Құрылғыға басқа заттарды қоймаңыз. Желдеткіш тесіктері ашық болуы керек. Құрылғының маңындағы және оның корпусының ішіндегі температура 0 °С - +40 °С шамасында болуы керек. 
 

Қызметті өшіру

Егер абоненттік төлемді соңғы 12 айда төлемесеңіз және "Үйдегі интернет" қызметтерін пайдаланбасаңыз: 
- үйдегі интернет бұғатталады;
- телевизия (егер топтамада болса) өшеді;
- мобильді нөмірлер (егер топтамада болса) "Қарапайым" тариф жоспарына ауыстырылады. 

Қызметтен бас тартқанда, қосу кезінде жалға алынған жабдықтардың жиынтығын (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтару қажет. 3131 нөмірі арқылы өтініш қалдырыңыз, жабдықтарды өзіміз алып кетеміз. Жинақ толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың бірі бұзылған болса, Жабдықты ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша, оның құнын өтеу қажет болады (4.4-бап).

Логиніңіздің теңгерімінде ақша қаражаты қалса, оның біздің кеңселерде біздің кеңселерде қайтаруға болады.

Сізге осы бөлімнің қажет болғаны өкігішті :( 
Мүмкін көшкен шығарсыз. Сайтта немесе 3131 нөміріне қоңырау шалып өтініш беру арқылы бізге ақпарат беріңізші, техникалық мүмкіндік болса, "Үйдегі интернет" логиніңізді жаңа жерге көшіріп береміз. 

Егер қызметті өшіргіңіз немесе топтаманы өзгерткіңіз келсе, 3131 нөмірі арқылы Клиенттерді қолдау орталығына қоңырау шалып немесе жақын жердегі Beeline кеңсесіне барып, өтініш беріңіз. 

Назар аударыңыз: қызметті өшіргенде, жалға алынған жабдықты (приставканы/роутерді) қайтару керек. 

Жалға алынған жабдықты (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтарғанда, Beeline-ның сату және қызмет көрсету кеңсесіне бару керек. 
Ала келіңіз қажет: 
1) қосу кезінде жалға берілген құрылғылардың толық жинағын (жинақ толық болмаса немесе жиынтықтағы құрылғылардың бірі бұзылса, оның құны Құрылғыларды жалға беру шартындағы прайс-параққа сай бағаланады, 4.4-бап). 
2) жеке куәлігіңіздің түпнұсқасын.
Сонымен қатар, логин мен ""Үйдегі интернет"" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.
Егер Сіздің қалада Сату және қызмет көрсету кеңселері жоқ болса, Клиенттерді қолдау орталығына қоңырау шалуыңызды өтінеміз.

Жиынтық толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бірі бұзылса, Құрылғыны ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша оның құнын толық өтеу керек болады (4.4-бап).