Басты бет / one4all-copy

Тарифті қалай бөлісуге болады?

«Менің Beeline (Қазақстан)» қосымшасының соңғы нұсқасын. Жүктеңіз
«Менің нөмірім» бөлімінде үлкен жасыл батырманы табыңыз. Оған шертіңіз де, тізімнен жақыныңыздың нөмірін таңдаңыз (немесе есіңізден енгізіңіз — бұл нөмірлер ұмытылмайды).
Шақыру келе жатыр! Нөмірдің иесіне «Менің Beeline»-да немесе SMS арқылы шақыруды қабылдау ғана керек. Ол шынымен 48 сағат.
Қабылданды ма? Тарифті бірге пайдаланғаныңыздың білдіреді!

Оның қалай жұмыс істейтінін көріңіз...

1. Бұл қандай қызмет?

«Отбасы ортасында» — бұл дастархан: бұл қызметпен Сіз тарифіңізбен жақындарыңызбен бөлісе аласыз.

Бәрі оңай. Тарифпен бөлінетін адам, — бас, ал бөлінетіндері — қатысушы.

Бас абоненттік төлемді өз тарифі бойынша + әр қосылған қатысушыға салады. Ал қатысушылар бойын еркін ұстайды – олар үшін төленді 🙂

2. Қандай тарифтермен бөлісуге болады және бағасы қандай?

Тарифте қызмет бар ма, жоқ па «Менің Beeline-ым» қосымшасында тарифтің сипаттамасынан білуге болады. Қосымша нөмірді тегін де, ақысына да қосуға болады. Әр нөмір үшін төленетін қосымша төлемнің көлемі мен қосуға болатын нөмірдің саны тарифке байланысты. 

3. Тарифтен немен бөлісуге болады және болмайды?

Бөлісеміз:

Тарифте барымен:

• шексіз интернетпен («Анлим» тарифтері) немесе гигабайттармен

• Beeline-ға шексіз қоңыраулармен

• ҚР бойынша басқа мобильді нөмірлерге қоңырау шалуға минуттармен

• SMS (егер тарифте болса)

• басқа елдерге және ҚР бойынша қалалық нөмірлерге қоңырау шалуға қоңыраулармен (егер тарифте болса).

Қосымша топтамалармен: гигабайт, минут, SMS.

Бөліспейміз: 

• видео, әлеуметтік желілер мен мессенджерлерге шексіз трафикпен (егер бас тарифінде немесе қосымша қызметтері шеңберінде қолжетімді болса)

• «Гигабайттарды сыйла» қызметі бойынша алған гигабайттармен

• СуперКүштермен.

4. Кімді қосуға болады?

Beeline кез келген пайдаланушыны. Жойылған нөмірлерді, сондай-ақ «Үйдегі Интернет» тарифіне қосылғандарды қосу мүмкін емес.

5. Қосу үшін не істеу керек?

Бастыға:

Смартфоннан немесе планшеттен:

«Mенің Beeline» кіріңіз → «Менің нөмірім» парағында үлкен жасыл батырманы басыңыз → жақыныңыздың нөмірін есіңізге салып жазыңыз немесе байланыстар тізімінен табыңыз → шақыруды жолдаңыз.

4G Wi-Fi роутерден/модемнен:

Смартфон/ноутбукты 4G Wi-Fi роутердің/модемнің желісіне қосыңыз → Браузерде жазыңыз: http://m.home (құпия сөз: admin) және 7708 нөмірінен SMS-шақыруды алыңыз→ осы SMS-кежауаппен «Иә» жіберіңіз.

! Тарифпен бөліскеніңізбен шақыруыңызды қабылдауды ескертуді ұмытпаңыз: ол 48 сағаттан кейін жойылады.

Қатысушыға 

Смартфоннан немесе планшеттен

• 7708 нөмірінен SMS-ке жауаппен «Иә» жолдаңыз.

• Немесе «Mенің Beeline» қосымшасындағы бас бетте жасыл батырманы басыңыз.

M2M-құрылғыдан (сигнализация, GPS-трекерлер, смарт-сағаттары):

• «Mенің Beeline» қосымшасындағы бас бетте жасыл батырманы басыңыз.

• Немесе әлеуметтік желілердегі ресми аккаунттары/ 116 нөмірі бойынша (немесе +7 727 3 500 500, егер Beeline-нан қоңырау шалсаңыз)/ Beeline кеңсесі арқылы сіздің қолдау қызметіне жүгініңіз.

6. Қатысушының нөмірімен не болады?

Ештеңе. Нөмірдің өзі қалады. Техникалық тұрғыдан ол «Жеңіл (Отбасы ортасында)» тарифіне ауыстырылады, бірақ нөмірдегі байланыс бөліскеннің тарифінен болады.

Ал бұрынғы қатысушының тарифіндегі жұмсалмаған қалдықтар қалады. Егер кенеттен Басшының тарифінде гигабайттар, минуттар және SMS таусылып қалса, онда қатысушыда қалдырғандары жұмсала бастайды.

7. Қызмет бойынша қандай толығырақ ақпаратты білуге болады? Оларды қайда іздеймін?

«Отбасы ортасында» тағы кім бар:

• «Mенің Beeline-ым» қосымшасында: «Менің нөмірім» парағында.

• Пәрмені бойынша: *106#

Басқа қатысушылар тарифті қалай пайдаланады:

Бұл әрі қатысушының жеке жұмысы. Сығаламаңыз! 🙂 

Тарифте не қалды:

• «Mенің Beeline-ым» қосымшасында: «Менің нөмірім» парағында.

• Пәрмені бойынша: *106#

P. S. Ал егер шексіз қоңыарулары бар «Анлим» тарифінің қатысушысы болса, онда тексерудің қажеті де жоқ. Шексіздің — ол Африкада да шексіздік  🙂 

8. Егер жалпы тарифтің гигабайттары, минуттары немесе SMS таусылды ма?

Бір алдын ала тарифтің басшысы мен қатысушысына топтаманың бірі аяқталатыны туралы хабарлаймыз. Басшы:
1. Тарифті қайта қоса алады. Негізгі абонтөлем есептен шығарылады + әр қосылған нөмір үшін қосымша төлем, тарифтің толтырылымы жаңарады да байланыс барлық қатысушыларға қайта қолжетімді болады.
2. Гигабайттардың, минуттар немесе SMS бірреттік топтамасын сатып алып, тарифтің барлық қатысушыларымен бөлісуді жалғастыру. Қатысушы да қосымша топтаманы сатып ала алады, бірақ оны өзі пайдалабайды.
Егер осыларды ешқайсысын жасамаса, онда әрбіреуіне өзі үшін өздігінен төлеуге тура келеді: басшыда «Күн сайынғы топтама» қосылады да, ал қатысушыларда — «Жеңіл (Отбасы ортасындаг)» тарифі қосылады. 🙂

9. Егер басшы абонтөлемді уақытылы салмады?

Осында шотты голландтықша бөлеміз: әркім өзіне төлейді :( Басшыда «Күн сайынғы топтама» қызметі қосылады, ал қатысушыларда — «Жеңіл (Отбасы ортасындаг)» тарифі қосылады.

10. Егер басшы басқа тарифті қосқысы келеді ме?

Басшы бірінші ағымдағы тарифтен қатысушыларды өшіруге тура келеді («Mенің Beeline-ым», мысалы). Бұдан әрі басқа тарифтік жоспарды қосады. Және жақындарын олардың нөмірлерін қайта қосып, бір ортада тағы да жинайды.

11. Қызметті қалай жоюға / жалпы тарифтен жойылуға болады?

«Mенің Beeline-ым» қосымшасының «Менің нөмірім» бөлімінде. Керек пе екенін 7 рет ойлап көріңіз, содан кейін бірақ «ОК» басыңыз.

Қызметті алдын ала төлеммен есеп айырысу жүйесінің клиенттері қоса алады.